loader image

INSERT

ANUNȚ

Etapa I de selecție a studenților în proiectul PEO ID 310633 – INSERT

Facilitarea inserției pe piața muncii a absolvenților Universității Tehnice Gheorghe Asachi din Iași prin stagii de practică și programe educaționale adaptate la cerințele mediului industrial – INSERT”

Ești student în anul III – licență sau în anul V Arhitectură și vrei să-ți formezi competențe antreprenoriale, să efectuezi un stagiu de practică la o companie parteneră a universității și să participi la alte activități de dezvoltare personală/profesională în perioada februarie 2025 – decembrie 2025 ?
Eligibilitate: Studenți în anul III – licență sau în anul V Arhitectură, cetățeni români cu vârsta între 18 – 35 ani, cu domiciliul stabil în Regiunea de Nord-Est sau în mod excepțional cu viză de flotant în Regiunea de Nord-Est.
  Pentru a te înscrie, trebuie să depui un dosar cu următorul conținut:
  • Cerere de înscriere la concursul de selecție (Anexa 1);
  • Declarație de disponibilitate privind participarea la activitățile proiectului (Anexa 2);
  • Declarație de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal (Anexa 3);
  • Declarație de evitare a dublei finanțări (Anexa 4);
  • CV – model recomandat Europass cf. metodologiei de selecție;
  • Formular înscriere în grup țintă (Anexa 8);
  • Declarația de neparticipare la cursuri acreditate ANC de antreprenoriat (Anexa 9);
  • Copie carte de identitate;
  • Copie certificat de naștere;
  • Copie certificat de căsătorie, după caz ;
  • Copie diplomă de bacalaureat
  • Copii după alte diplôme didactice și profesionale/activități extracurriculare.

DOWNLOAD – FORMULARE DE ÎNSCRIERE și MODEL CV, sau pot fi preluate fizic de la ș.l.dr.ing. Sebastian-George MAXINEASA

Dacă ești student moldovean cu dublă cetățenie și cu CNP emis de autoritățile române și reședință în zona de Nord- Est a României, te poți înscrie în proiectul INSERT !
Documente suplimentare în completarea dosarului de înscriere :
  • Copie pașaport sau alt act de identitate emis de statul român
  • Copie dovadă reședință în zona de Nord-Est a României.
 

EȘTI ELIGIBIL DACĂ NU FACI PARTE DIN GRUPUL ȚINTĂ AL ALTOR PROIECTE PEO DE PRACTICĂ!

  Dosarul se depune la expertul grup țintă de la facultatea la care ești înscris, până cel târziu vineri, 31.01.2025, ora 10.00. Dacă nu ai timp sa depui fizic dosarul, îl poți trimite electronic până la 31.01.2025 și obligatoriu în format fizic până la 10.02.2025.   Beneficii:
  • Vei primi două premii cuprinse între 300-500 lei fiecare, la finalul activităților de Antreprenoriat și Competențe socio-emoționale la care vei participa ;
  • Vei obține un certificat acreditat de participare la cursul de antreprenoriat ;
  • Vei face un stagiu de practică la un angajator în domeniu, cu posibilitate ulterioară de internship ;
  • Vei primi o convenție individuală de practică, o adeverință de practică și o indemnizație de minim 540 lei la finalul stagiului de practică ;
 

Grila de evaluare

Criteriu Punctaj maxim Indicații privind modul de calcul al punctajului
Rezultatele academice 50 Puncte obținute = medie număr credite ani anteriori selecției / 60 * 50
Prezentarea motivelor (realiste şi clare) pentru care depune candidatura de participare  în proiect 20 Se acordă de la 0 la 20 puncte pentru o justificare cat mai bună a motivelor de participare.
Prezentarea CV-ului și acuratețea lui 20 Se acordă 10 puncte pentru CV în format Europass sau 5 puncte în alt format. Pentru alte 10 puncte se urmărește structura, coerența, logica, corectitudinea ortografică și sintactică a CV-ului.
Implicare în activități extracurriculare/ de voluntariat și alte criterii suplimentare fixate de către EGT/facultate 10 Se acordă 10 puncte pentru activități extracurriculare/de voluntariat și pentru alte criterii stabilite suplimentar de către EGT/facultate, după caz
TOTAL 100  
   

Locuri disponibile etapa I selecție: 157 locuri în grupul țintă pentru studenții din anul III-licență sau V Arhitectură:

Repartiția – Etapa I recomandată de către echipa de management proiect, a studenților GT/9 facultăți din anul III licență, respectiv V Arhitectură

GT total/ proiect* Anul de studiu la 1 ian.2025 Facultățile în proiect
Facultatea AC ICPM CI CMMI ETTI IEEIA HIDRO MEC SIM ARHIT
157 Anul III 25 10 25 12 25 10 10 26 10 Anul V: 5
  

Calendar etapa I de selecție – ianuarie-februarie 2025

       Etapa Perioada Descriere
Elaborare și finalizare Metodologie selecție 10-15 ianuarie 2025 Versiunea inițială 10-13 ianuarie 2025 14-15 ianuarie 2025 modificări/completări 16 ianuarie 2025- Metodologia de selecție GT disponibilă  în forma finală
Informarea studenților*   16-22 ianuarie 2025 Pagina web a facultății, mail către studenți pe adresa instituțională, avizierul facultății, rețele de socializare, prezentarea proiectului direct la activitățile didactice, etc.
Depunerea dosarelor de candidatură* 23-31 ianuarie 2025 – fizic sau on-line Dacă dosarul a fost trimis electronic în perioada 23-31 ian.2025, se va depune obligatoriu fizic în perioada 1-10 febr.2025 Dosarele se trimit electronic sau se depun fizic până la data de 31 ianuarie la expertul grup țintă facultate. Studenții care trimit dosarele on-line trebuie să le depună dosarele în original până la data de 10 febr.2025 la EGT/facultate.
Selecția grupului țintă și afișarea rezultatelor* 3-7 febr. 2025 –concursuri selecție dosare Selecția grupului țintă se realizează de o comisie de selecție a candidaturilor pe baza grilei de evaluare.
3-7 febr. 2025 – afișare rezultate preliminare Întocmire PV și afișare rezultate preliminare
4-8 febr.2025 – depunere contestații, a doua zi după afișare rezultate preliminare Depunerea contestațiilor se face on-line sau fizic, la expertul grup țintă facultate. Eventualele contestații se rezolvă de către o comisie de contestații în termen de 24 de ore de la afișarea rezultatelor preliminare.
10 febr.2025 – afișare/ comunicare rezultate finale Pe pagina web a facultății sau prin email către studenții înscriși sau afiș la avizierul facultății
 Informații suplimentare se pot obține la adresa de e-mail:    sebastian-george.maxineasa@academic.tuiasi.ro