Proiect INSERT
Etapa a II-a de selecție
În cadrul Universității noastre se desfășoară proiectul INSERT, prin care se facilitează inserția pe piața muncii a absolvenților TUIASI prin stagii de practică și programe adaptate la cerințele mediului industrial.
Din partea Facultății de Construcții și Instalații, 25 de studenți din anul III au șansa de a participa în acest proiect și vor avea următoarele beneficii:
- – stagiu de practică la un angajator în domeniu (Katar Conneg), cu posibilitate ulterioară de internship. Pe baza acestui stagiu o să fie echivalată „Practica de specialitate” prevăzută în anul III;
- – fiecare student o să primească o indemnizație de 720 lei după finalizarea stagiului de practică;
- – programul de desfășurare al stagiului de practică o să fie stabilit împreună cu studenții;
- – două premii, pentru fiecare student, cuprinse între 300-500 lei fiecare, la finalul activităților de Antreprenoriat și Competențe socio-emoționale;
- – certificat acreditat de participare la cursul de antreprenoriat.
Sunt eligibili studenții în anul III, cetățeni români, cu vârsta între 18-35 ani, cu domiciliul stabil în Regiunea de Nord-Est. În cazul studenților moldoveni, aceștia trebuie să aibă dublă cetățenie, cu CNP emis de autoritățile române și domiciliul în zona de Nord- Est a României.
Pentru a putea participa la selecția în grupul țintă, fiecare student va depune un dosar complet, având următorul conținut:
- Cerere de înscriere (Anexa 1);
- Declarație de disponibilitate privind participarea la activitățile de implementare ale proiectului (Anexa 2);
- Declarație de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal (Anexa 3);
- Declarație de evitare a dublei finanțări (Anexa 4);
- CV – model recomandat Europass prezentat în Anexa 5 sau completat direct on-line în forma actualizată de pe site-ul https://europass.europa.eu/select-language?destination=/node/1 și după completare descărcarea acestuia în format pdf;
- Formular grup țintă (Anexa 8);
- Declarație privind neparticiparea anterioară la cursuri acreditate de competențe de antreprenoriat (Anexa 9);
- Acord privind utilizarea și procesarea imaginilor fotografice, înregistrărilor audio și video (Anexa 10);
- Copie carte de identitate;
- Adeverință de la secretariatul facultății (va fi solicitată de către expertul grup țintă pe facultate unde este înmatriculat studentul candidat la concurs), în care să se precizeze rezultatele școlare (media numărului de credite pentru anii premergători selecției).
Dosarul se depune la expertul grup țintă al Facultății noastre, ș.l.dr.ing. Sebastian George MAXINEASA, până cel târziu luni, 31.03.2025, ora 10.00.
Informații suplimentare:
ș.l.dr.ing. Sebastian George MAXINEASA (sebastian-george.maxineasa@academic.tuiasi.ro)
ANEXELE necesare înscrierii (link download)
