Inclusive Digital Learning (Dig-2-Inc) este un proiect Erasmus+ care oferă instruire și principii de proiectare pentru a facilita incluziunea studenților cu un statut socio-economic scăzut. Proiectul contribuie la înțelegerea abilităților de viață și a competențelor digitale în mediul de învățământ superior prin descrierea sistematică a competențelor academice, dintr-o perspectivă a mediului digital din universități.
În cadrul pachetului de lucru WP4 – Acreditarea Digitală a Competențelor Academice, partenerii proiectului au elaborat 4 rapoarte (în limba engleză) menite să dezvolte sprijinul pentru nevoile studenților cu un nivel socio-educativ scăzut și să extindă utilizarea strategiilor pedagogice cu scop concret pentru incluziune în mediul preuniversitar.
Raportul de competențe: descriere și criterii, își propune să definească competențele și criteriile pentru acreditarea competențelor academice, să ofere politicile și practicile necesare pentru micro acreditări și insigne deschise, urmând cadrul în curs de dezvoltare al Uniunii Europene pentru utilizarea micro acreditărilor.
Raportul privind abilitățile de viață în context digital, care sprijină planificarea instituțională, dezvoltarea curriculumului și implicarea cursanților, asigurând pregătirea absolvenților atât din punct de vedere academic, cât și profesional într-un context digital în rapidă evoluție.
Conceperea unor metode de evaluare adecvate scopului pentru învățare în contexte digitale, care se concentrează pe proiectarea unor metode de evaluare eficiente, adaptate contextelor de învățare digitale și hibride.
Indicatori pentru dezvoltarea ulterioară a competențelor academice și de viață, abordează problema proiectării indicatorilor pentru dezvoltarea ulterioară a competențelor academice, și anume abilități digitale și de viață, pentru studenții cu un statut socioeconomic scăzut, precum și posibilitățile de acreditare a acestor competențe.
Profesorii, studenții și membrii personalului administrativ sunt invitați să descarce, să parcurgă și să ofere feedback cu privire la aceste resurse educaționale deschise dezvoltate în cadrul proiectului Erasmus+, Învățare digitală incluzivă (DIG-2-INC).
Link-urile către adresa web a proiectului de unde pot fi descărcate documentele și către formularul de feedback sunt următoarele:
https://sites.utu.fi/dig2inc/project-results/results-work-package-4/