loader image

Tabere VARA 2024

ANUNŢ TABERE Vara 2024

În urma primirii Informării CALENDARULUI – înscriere, selecție și definitivare liste – 23.05.2024 calendarul s-a modificat.

Ministerul Tineretului și Sportului  organizează Programul TABERE STUDENTESTI 2024 care se va derula în perioada vacanței de vară a anului 2024 şi se acordă studenților de la învățământul cu frecvență, licenţă, master și doctorat.

Categoriile de studenți beneficiari ai taberelor studențești sunt:

  • Cazuri sociale – studenţi orfani de ambii părinţi, cei proveniţi de la casele de copii sau din plasament familial şi cei care beneficiază de burse sociale,
  • Studenţii integraliști (au promovat examenele la disciplinele de studiu din anul univ. 2022/2023). Pentru studentii din anul I, se va lua în considerare promovarea integrala a examenelor din sesiunea de iarna.
  • Studenţii implicaţi în acţiuni de voluntariat, activităţi şi proiecte studenţeşti, manifestări culturale, ştiinţifice şi sportive gestionate de federaţiile studenţeşti, legal constituite
  • În situaţia în care locurile aferente beneficiarilor prevăzuţi la cazuri sociale nu se ocupă, acestea se pot redistribui beneficiarilor prevăzuţi la Studenții integraliști;
  • Consultati metodologia  publicată în Monitorul Oficial al României – partea I nr. 17 bis pentru informații complete. Metodologie subliniată
  • Perioada de informare, înscriere, selecție și definitivarea listelor cu studenți beneficiari : 27.05 – 05.07.2024

1. Cererile tip pentru  bilete de tabără se pot depune la secretariat sau pot fi transmise prin email la adresa gheorghita.boaca@academic.tuiasi.ro, în perioada 27.05 – 03.06.2024 – Termen limită actualizat VINERI 07.06.2024

Documentele pentru înscriere sunt: Cerere, Adeverinta de student cu medie/bursa socială, copie CI/Pasaport, Declarație Anexa 7.1, copie carnet de student vizat la zi.

Numărul locurilor de tabără repartizate Facultăţii de Construcţii şi Instalaţii sunt în număr de 20. (Numărul de locuri e posibil să fie suplimentat)

2. Stabilirea comisiei de alocare a locurilor de tabără, și a comisiei de contestații – 4 iunie 2024Termen limită actualizat VINERI 07.06.2024

3. Întocmirea și afișarea listelor cu studenții care au depus cerere pentru tabără – 4 iunie 2024. – Termen limită actualizat LUNI 10.06.2024

4. Comisia va analiza și va stabili listele cu studenții care beneficiază de loc de tabără, 5-6 iunie 2024. – Termen actualizat MARȚI-MIERCURI  11-12.06.2024

5. Afișarea listelor cu studenții beneficiari ai locurilor de tabără – 7 iunie 2024. –Termen actualizat MIERCURI  12.06.2024

6. Perioadă de depunere a contestațiilor, la decanat sau prin email la adresa gheorghita.boaca@academic.tuiasi.ro. – 10 – 11 iunie 2024 – Termen actualizat JOI – VINERI  13-14.06.2024

7. Soluționarea contestațiilor de către comisia de contestații – 12 – 13 iunie 2024 – Termen actualizat LUNI – MARȚI    17-18.06.2024

8. Afișarea listelor finale cu studenții beneficiari ai locurilor de tabără – 14 iunie 2024.- Termen actualizat  MARȚI   18.06.2024

9. Primirea de către Universitate a locațiilor de tabără21.06.2024 se primesc locațiile pentru tabere la nivel de universitate.

10. Repartizarea pe Facultăți a locațiilor de tabără  25.06.2024 se primesc locațiile pentru tabere la nivel de facultate.

11. In perioada 26-27 iunie 2024 se organizează online ședințele de repartizare a locurilor de tabără, astfel studenții pot opta pentru locația taberei. Studentii vor transmite prin email la adresa ………………… (se va anunța după stabilirea studenților selectați) copie după carnetul de student (vizat la zi), CI/ pașaport.

12. Pe data de 27 iunie 2024 se afișează lista finală a beneficiarilor de tabără, listele de rezervă, locațiile și perioadele de desfășurare a taberelor.

13. Pe data de 28 iunie 2024 se va transmite la Rectorat documentația privind repartizarea locurilor de tabără:

Notă:

1. Cererile completate, însoțite de documente justificative (diplome, certificate etc) care să ateste activități extracuriculare, se depun la Decanatul Facultății de Construcții și Instalații în perioada 27.05.2027-03.06.2024.

2. Aplicanții pentru un loc de tabără trebuie să fie integraliști pe anul universitar 2023-2024 sau pe primul semestru al anului universitar 2023-2024 pentru studenții înmatriculați în anul I la ciclul de licență sau master.

3. Studenții implicați în acțiuni de voluntariat, activități și proiecte studențești, manifestări culturale, științifice și sportive gestionate de federațiile studențești, legal constituite primesc un punct în plus la media ponderată.

4. Activitățile extracuriculare luate în considerare trebuie să se fi desfășurat în anul universitar 2022-2023.

Studenții sunt rugați să parcurgă Metodologia  privind organizarea taberelor studențești, afișată pe site-ul facultatii.

Taberele vor fi organizate în perioada 14 iulie – 02 septembrie 2024, pe serii de șase zile (5 nopți) (*Seriile sunt orientative). La solicitarea universității către CCS Iași s-ar putea achiziționa și locuri la munte.

·       Seria I: 14-19 iulie 2024

·       Seria II: 19-24 iulie 2024

·       Seria III: 24-29 iulie 2024

·       Seria IV: 29 iulie – 03 august 2024

·       Seria V: 03-08 august 2024

·       Seria VI: 08-13 august 2024

·       Seria VII: 13-18 august 2024

·       Seria VIII: 18-23 august 2024

·       Seria IX: 23-28 august 2024

·       Seria X: 28 august – 02 septembrie 2024

 


 

arhivă

ANUNŢ TABERE  IARNĂ 2024

Tabăra va fi organizată în perioada 12 – 17 februarie în locația Codrii Bucovinei în Frasin/Vama, jud. Suceava.

Ministerul Tineretului și Sportului  organizează Programul TABERE STUDENTESTI – IARNĂ 2024 care se va derula în perioada vacanței de iarnă a anului universitar 2023-2024 şi se acordă studenților de la învățământul cu frecvență, licență, master și doctorat.

Categoriile de studenți beneficiari ai taberelor studențești sunt:

  • Cazuri sociale – studenți orfani de ambii părinți, cei proveniți din casele de copii sau plasament familial, romi, absolvenți ai liceelor din mediul rural și cei care beneficiază de burse sociale, aceste categorii reprezentând maximum 20% (în limita locurilor solicitate) din locurile repartizate universităților;
  • Studenții cu rezultate deosebite obținute la învățătură în anul precedent de școlarizare, studenții integraliști, în pondere de maxim 85%, cei care au avut activități în cadru organizat, al universităților, la diverse manifestări culturale, artistice, științifice, sportive și de voluntariat în pondere de minim 15% dintre aceștia. Procentele se aplică la numărul de locuri rămase după distribuirea locurilor pentru cazurile sociale.
  • Studenții din anul I (2023-2024 – nu pot solicita loc de tabără în semestrul I deoarece termenul de depunere a cererilor este inainte de finalizarea sesiunii)
  • studenții implicați în acțiuni de voluntariat, activități și proiecte studențești, manifestări culturale, științifice și sportive gestionate de federațiile studențești, legal constituite, pe baza criteriilor specifice stabilite de acestea. Criteriile de selecție a studenților beneficiari, precum și numele beneficiarilor, vor fi postate pe site-urile federațiile studențești, cel târziu cu 7 zile înaintea începerii primei serii de tabără.
  • În situaţia în care locurile aferente beneficiarilor prevăzuți la cazuri sociale nu se ocupă, acestea se pot redistribui beneficiarilor prevăzuți la Studenții cu rezultate deosebite obținute la învățătură;
  • Consultati metodologia  publicată în Monitorul Oficial al României – partea I nr. 17 Bis pentru informații complete

1. Cererea tip pentru  bilete de tabără însoțită de copie carte identitate, carnet student vizat sau adev. student și Declaratie GDPR, documentele justificative se pot depune la secretariat sau pot fi transmise prin email la adresa gheorghita.boaca@academic.tuiasi.ro, în perioada joi, 18.01.2024 – luni, 22.01.2024 ora. 12:00

Numărul locurilor de tabără repartizate Facultăţii de Construcţii şi Instalaţii este în număr de 4.

2. Stabilirea comisiei de alocare a locurilor de tabără, și a comisiei de contestații – 18.01.2024.

3. Întocmirea și afișarea listelor cu studenții care au depus cerere pentru tabără 22.01.2024 – ora 14:00.

4. Comisia va analiza și va stabili listele cu studenții care beneficiază de loc de tabără, 22.01.2024

5. Afișarea listelor cu studenții beneficiari ai locurilor de tabără, și rezerve 22.01.2024 – ora 17:00

6. Termen limită de depunere a contestațiilor, la decanat sau prin email la adresa gheorghita.boaca@academic.tuiasi.ro. – 23.01.2024 – ora 12:00

7. Soluționarea contestațiilor de către comisia de contestații – 23.01.2024

8. Afișarea listelor finale cu studenții beneficiari ai locurilor de tabără – 23.01.2024. – ora16:00

11. Ședință online pentru tabără – 24.01.2024. – ora 14:00 – 15:00.

12. 24.01.2024. – se afișează lista finala a beneficiarilor de tabără, listele de rezervă, locațiile și perioadele de desfășurare a taberelor.

13. 25.01.2024 se va transmite la Rectorat documentația privind repartizarea locurilor de tabără:

  • PV intocmite conf.art.18, semnate de comisii, stampilate pe fiecare pagina
  • Listele finale cu studentii care beneficiază de tabara, semnate si stampilate pe fiecare pagina
  • Borderourile cu studenţii beneficiari, intocmite conf. Art.27, semnate şi stampilate de secretariat pe fiecare pagină.
  • Declarațiile de consimțământ privind prelucarea datelor cu caracter personal, semnate de beneficiarii locurilor de tabără

Notă:

1. Cererile completate, însoțite de documente justificative (diplome, certificate etc) care să ateste activități extracuriculare, se depun până luni 22.01.2024 – ora 12:00.

2. Aplicanții pentru un loc de tabără trebuie să fie integraliști pe anul universitar 2022-2023,

3. Studenții înmatriculați în anul I la ciclul de licență sau master nu se pot înscrie deoarece situația școlară pe semestrul I nu poate fi încheiată la data de 25.01.2024.

3. Studenţii implicaţi în acţiuni de voluntariat, activităţi și proiecte studenţeşti, manifestăriculturale, ştiinţifice şi sportive gestionate de federațiile studenţeşti, legal constituite primesc un punct în plus la media ponderată.

4. Activitățile extracuriculare luate în considerare trebuie să se fi desfășurat în anul universitar 2022-2023.

Studentii sunt rugati sa parcurga Metodologia  privind organizarea taberelor studențești, afișată pe site-ul facultatii.

 


 

ANUNŢ TABERE Vara 2023

Ministerul Tineretului și Sportului  organizează Programul TABERE STUDENTESTI 2023 care se va derula în perioada vacanței de vară a anului 2023 şi se acordă studenților de la învățământul cu frecvență, licenţă şi master.

Categoriile de studenți beneficiari ai taberelor studențești sunt:

  • Cazuri sociale – studenţi orfani de ambii părinţi, cei proveniţi de la casele de copii sau din plasament familial şi cei care beneficiază de burse sociale,
  • Studenţii integraliști (au promovat examenele la disciplinele de studiu din anul univ. 2020/2021). Pentru studentii din anul I, se va lua în considerare promovarea integrala a examenelor din sesiunea de iarna.
  • Studenţii implicaţi în acţiuni de voluntariat, activităţi şi proiecte studenţeşti, manifestări culturale, ştiinţifice şi sportive gestionate de federaţiile studenţeşti, legal constituite
  • În situaţia în care locurile aferente beneficiarilor prevăzuţi la cazuri sociale nu se ocupă, acestea se pot redistribui beneficiarilor prevăzuţi la Studenții integraliști;
  • Consultati metodologia  publicată în Monitorul Oficial al României – partea I nr. 407 Bis pentru informații complete

1. Cererile tip pentru  bilete de tabără se pot depune la secretariat sau pot fi transmise prin email la adresa gheorghita.boaca@academic.tuiasi.ro, în perioada miercuri, 24.05.2023 – miercuri,14.06.2023

Numărul locurilor de tabără repartizate Facultăţii de Construcţii şi Instalaţii sunt în număr de 19.

2. Stabilirea comisiei de alocare a locurilor de tabără, și a comisiei de contestații – 14 iunie 2023.

3. Întocmirea și afișarea listelor cu studenții care au depus cerere pentru tabără 16 iunie2023.

4. Comisia va analiza și va stabili listele cu studenții care beneficiază de loc de tabără, 19-20 iunie 2023.

5. Afișarea listelor cu studenții beneficiari ai locurilor de tabără 20 iunie 2023.

6. Perioadă de depunere a contestațiilor, la decanat sau prin email la adresa gheorghita.boaca@academic.tuiasi.ro. – 23 – 26 iunie 2023

7. Soluționarea contestațiilor de către comisia de contestații – 26 – 27 iunie 2023

8. Afișarea listelor finale cu studenții beneficiari ai locurilor de tabără 27 iunie 2023.

9. Primirea de către Universitate a locațiilor de tabără – 03 iulie 2023 se primesc locațiile pentru tabere la nivel de universitate.

10. Repartizarea pe Facultăți a locațiilor de tabără pe 04 iulie 2023 se primesc locațiile pentru tabere la nivel de facultate.

11. In perioada 5-6 iulie 2023 se organieaza online sedintele de repartizare a locurilor de tabara, astfel studenții pot opta pentru locatia taberei. Studentii vor transmite prin email la adresa ………………… (se va anunța după stabilirea studenților selectați) copie dupa carnetul de student (vizat la zi), CI/ pasaport.

12. Pe data de 6 iulie 2023 se afișează lista finala a beneficiarilor de tabără, listele de rezervă, locațiile și perioadele de desfășurare a taberelor.

13. Pe data de 7 iulie 2023 se va transmite la Rectorat documentatia privind repartizarea locurilor de tabara:

Notă:

1. Cererile completate, însoțite de documente justificative (diplome, certificate etc) care să ateste activități extracuriculare, se depun la Decanatul Facultății de Construcții și Instalații în perioada 24.05.2023-14.06.2023.

2. Aplicanții pentru un loc de tabără trebuie să fie integraliști pe anul universitar 2021-2022 sau pe primul semestru al anului universitar 2022-2023, pentru studenții înmatriculați în anul I la ciclul de licență sau master.

3. Studenţii implicaţi în acţiuni de voluntariat, activităţi și proiecte studenţeşti, manifestăriculturale, ştiinţifice şi sportive gestionate de federațiile studenţeşti, legal constituite primesc un punct în plus la media ponderată.

4. Activitățile extracuriculare luate în considerare trebuie să se fi desfășurat în anul universitar 2022-2023.

Studentii sunt rugati sa parcurga Metodologia  privind organizarea taberelor studențești, afișată pe site-ul facultatii.

Taberele vor fi organizate în perioada 22 iulie – 31 august, pe serii de șase zile, predominant la Costinești. La solicitarea universității către CCS Iași s-ar putea achiziționa și locuri la munte.

·       Seria I: 22-27 iulie 2023

·       Seria II: 27 iulie -1 august 2023

·       Seria III: 1-6 august 2023

·       Seria IV: 6-11 august 2023

·       Seria V: 11-16 august 2023

·       Seria VI: 16-21 august 2023

·       Seria VII: 21-26 august 2023

·       Seria VIII: 26-31 august 2023

 

TABERE Vara 2022

Ministerul Tineretului și Sportului  organizează Programul TABERE STUDENTESTI care se va derula în perioada vacanţei de vară a anului 2022 şi se acordă studenţilor de la învățământul cu frecvență, licenţă şi master.

Categoriile de studenţi beneficiari ai taberelor studenţeşti sunt:

  • Cazuri sociale – studenţi orfani de ambii părinţi, cei proveniţi de la casele de copii sau din plasament familial şi cei care beneficiază de burse sociale,
  • Studenţii integraliști (au promovat examenele la disciplinele de studiu din anul univ. 2020/2021). Pentru studentii din anul I, se va lua în considerare promovarea integrala a examenelor din sesiunea de iarna.
  • Studenţii implicaţi în acţiuni de voluntariat, activităţi şi proiecte studenţeşti, manifestări culturale, ştiinţifice şi sportive gestionate de federaţiile studenţeşti, legal constituite
  • În situaţia în care locurile aferente beneficiarilor prevăzuţi la cazuri sociale nu se ocupă, acestea se pot redistribui beneficiarilor prevăzuţi la Studenții integraliști;
  • Consultati metodologia pentru informații complete

1. Cererile tip pentru  bilete de tabără se pot depune la secretariat sau pot fi transmise prin email la adresa gheorghita.boaca@academic.tuiasi.ro, în perioada 6-10 iulie 2022

Numărul locurilor de tabără repartizate Facultăţii de Construcţii şi Instalaţii sunt în număr de 14.

2. Stabilirea comisiei de alocare a locurilor de tabără, și a comisiei de contestații – 08 iulie 2022.

3. Întocmirea listelor cu studenții care au depus cererile pentru tabără – 11 iulie 2022.

4. Afișarea listelor cu studenții care au depus cererile pentru tabără 12 iulie 2022.

5. Comisia va analiza şi stabili listele cu studenții care beneficiază de loc de tabără, 13-14 iulie 2022.

6. Afișarea listelor cu studenții beneficiari ai locurilor de tabără 14 iulie 2022.

7. Contestaţiile se depun în termen de 24 de ore, de la afișare, la decanat sau prin email la adresa gheorghita.boaca@academic.tuiasi.ro. – Termen 16.07.2022 – ora 14:00

8. Pe 18 iulie se întruneste comisia pentru analizarea contestaţiilor.

9. Afișarea listelor finale cu studenții beneficiari ai locurilor de tabără 19 iulie 2022 – ora 16:00.

10. Pana pe 27 iulie 2022 se primesc locurile pentru tabere.

7. In perioada 28-29 iulie 2022 se organieaza online sedintele de repartizare a locurilor de tabara, astfel studenții pot opta pentru locatia taberei. Studentii vor transmite prin email la adresa ………………… (se va anunța după stabilirea studenților selectați) copie dupa carnetul de student (vizat la zi), CI/ pasaport.

8. Pe data de 1 august 2022 se afiseaza lista finala a beneficiarilor de tabara.

9. Pe data de 3 august 2021 se va transmite la Rectorat documentatia privind repartizarea locurilor de tabara:

  • PV intocmite conf.art.18, semnate de comisii, stampilate pe fiecare pagina
  • Listele finale cu studentii care beneficiază de tabara, semnate si stampilate pe fiecare pagina
  • Borderourile cu studenţii beneficiari, intocmite conf. Art.27, semnate şi stampilate de secretariat pe fiecare pagină.
  • Declarațiile de consimțământ privind prelucarea datelor cu caracter personal, semnate de beneficiarii locurilor de tabără

Notă:

1.Cererile completate, însoțite de documente justificative (diplome, certificate etc) care să ateste activități extracuriiculare, se depun la Decanatul Facultății de Construcții și Instalații în perioada 06.07.2022-10.07.2022.

2.Aplicanții pentru un loc de tabără trebuie să fie integraliști pe anul universitar 2020-2021 sau pe primul semestru al anului universitar 2021-2022, pentru studenții înmatriculați în anul I la ciclul de licență sau master.

3.Studenţii implicaţi în acţiuni de voluntariat, activităţi și proiecte studenţeşti, manifestăriculturale, ştiinţifice şi sportive gestionate de federațiile studenţeşti, legal constituite primesc un punct în plus la media ponderată.

4.Activitățile extracuriculare luate în considerare trebuie să se fi desfășurat în anul universitar 2021-2022.

Studentii sunt rugati sa parcurga Metodologia  privind organizarea taberelor studențești, afișată pe site-ul facultatii.

Taberele vor fi organizate în perioada 9-29 august, pe serii de șase zile la Costinești. La solicitarea universității către CCS Iași s-ar putea achiziționa și locuri la munte.

·       Seria I: 9-14 august

·       Seria II: 14-19 august

·       Seria III: 19-24 august

·       Seria IV: 24-29 august

 

 

arhivă 2021

ANUNŢ TABERE Vara 2021

Ministerul Tineretului și Sportului  organizează Programul TABERE STUDENTESTI care se va derula în perioada vacanţei de vară a anului 2021 şi se acordă studenţilor de la învățământul cu frecvență, licenţă şi master.

Categoriile de studenţi beneficiari ai taberelor studenţeşti sunt:

  • Cazuri sociale – studenţi orfani de ambii părinţi, cei proveniţi de la casele de copii sau din plasament familial şi cei care beneficiază de burse sociale,
  • Studenţii integraliști (au promovat examenele la disciplinele de studiu din anul univ. 2019/2020). Pentru studentii din anul I, se va lua în considerare promovarea integrala a examenelor din sesiunea de iarna.
  • Consultati metodologia pentru informații complete

1. Cererile tip pentru  bilete de tabără se pot depune la secretariat sau pot fi transmise prin email la adresa bursefci@gmail.com, în perioada 6-11 iulie 2021

Numărul locurilor de tabără repartizate Facultăţii de Construcţii şi Instalaţii sunt în număr de 14.

2. Listele cu beneficiari s-au afişat pe site-ul facultăţii pe data de 13 iulie 2021.

3. Comisia va analiza şi aviza listele intocmite, care vor fi afisate pe site în data de 16 iulie 2021.

4. Contestaţiile se depun în termen de 24 de ore, de la afișare.

5. Pe 20 iulie se întruneste comisia pentru analizarea contestaţiilor.

6. Pana pe 28 iulie 2021 se primesc locurile pentru tabere.

7. In perioada 29-30 iulie 2021 se organieaza online sedintele de repartizare a locurilor de tabara, astfel studenții pot opta pentru locatia taberei. Studentii vor transmite prin email la adresa ………………… (se va anunța după stabilirea studenților selectați) copie dupa carnetul de student (vizat la zi), CI/ pasaport.

8. Pe data de 31 iulie 2021 se afiseaza lista finala a beneficiarilor de tabara.

9. Pe data de 2 august 2021 se va transmite la Rectorat documentatia privind repartizarea locurilor de tabara:

  • PV intocmite conf.art.18, semnate de comisii, stampilate pe fiecare pagina
  • Listele finale cu studentii care beneficiază de tabara, semnate si stampilate pe fiecare pagina
  • Borderourile cu studenţii beneficiari, intocmite conf. Art.27, semnate şi stampilate de secretariat pe fiecare pagină.

Notă:

1.Cererile completate, însoțite de documente justificative (diplome, certificate etc) care să ateste activități extracuriiculare, se depun la Decanatul Facultății de Construcții și Instalații în perioada 06.07.2021-11.07.2021.

2.Aplicanții pentru un loc de tabără trebuie să fie integraliști pe anul universitar 2019-2020 sau pe primul semestru al anului universitar 2020-2021, pentru studenții înmatriculați în anul I la ciclul de licență sau master.

3.Studenţii implicaţi în acţiuni de voluntariat, activităţi și proiecte studenţeşti, manifestăriculturale, ştiinţifice şi sportive gestionate de federațiile studenţeşti, legal constituite primesc un punct în plus la media ponderată.

4.Activitățile extracuriculare luate în considerare trebuie să se fi desfășurat în anul universitar 2020-2021.

Decan,Profesor. univ. dr. ing. Dorina Nicolina Isopescu

Studentii sunt rugati sa parcurga Metodologia  privind organizarea taberelor studențești, afișată pe site-ul facultatii.


arhivă 2019


arhivă 2018:


arhivă 2017:

6.4.’17. Tabăra de GEOTEHNICĂ – Moeciu de Jos – 18-20 mai 201822.6.’18. Tabere 2018. Ședință publică de repartizare a locurilor

  • TABERE MEN 2017. Metodologie, condiții, cerere tip

Legat de taberele studențești de vară din anul 2017, sunt emise următoarele documente:

* Ministerul Tineretului și Sportului: Ordinul 319 din 03.04.2017 pentru aprobarea Metodologiei de organizare și desfășurare a Programului Național ”Tabere Studențești” 2017. Toți studenții sunt rugați a citi prevederile acestui ordin în vederea participării la programul național de tabere studențești.

Anunțul din 24.04.2017 al Comisiei de Tabere din cadrul Facultății de Construcții și Instalații cuprinzând condițiile de înscriere precum și alte detalii.

Formular de aplicație tipizată, ce trebuie completat și trimis/depus la Decanat în perioada 24 aprilie – 22 mai 2017.

  • Tabăra de vară a tinerilor geotehnicieni – 2017

Societatea Română de Geotehnică și Fundații organizează în perioada 12-14 mai la Slănic Moldova ”Tabăra de vară a tinerilor geotehnicieni – 2017”. Co-organizatori sunt Grupul de Discipline Geotehnică și Fundații din Cadrul Facultății de Construcții și Instalații Iași împreună cu principalele centre universitare din România (București, Cluj-Napoca, Timișoara etc.). Prin atragerea unor sponsori s-a reușit asigurarea participării gratuite pentru 6 studenți ai Facultății noastre. Aceștia vor fi selectați în baza unor cerințe prezentate în afișul atașat (Afis_Tabrara_02.jpg). Aceste informații precum și alte detalii sunt postate și pe pagina de Facebook a Masterului de Inginerie Geotehnică: https://www.facebook.com/IG.TUIasi/.